Financial
for one day
Financial for one dayFinancial for one dayFinancial for one dayFinancial for one dayFinancial for one dayFinancial for one dayFinancial for one day

Onze opdrachten

Bij F41D geloven we in het leveren van een juiste match die aansluiten bij de behoeften van onze opdrachtgevers. Hieronder vind je een overzicht van de opdrachten die wij recentelijk hebben binnengekregen:

Een greep uit onze opdrachten

Senior assistent-accountant

Wij zoeken een Senior assistent-accountant
Opdrachtgever: Grant Thornton Accountants en Adviseurs B.V.
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Rotterdam
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 32 uur per week
Duur: minimaal 6 maanden
Taken/opdracht: Het verzamelen van gegevens en opvragen van gegevens bij klanten voor werkzaamheden.
Het opstellen van jaarrekeningen.
Verzorgen van OB aangiften en voorbereiden van IB en VPB aangiften.
Cijferbeoordelingen.
Het inrichten, automatiseren en voeren van administraties.
Begeleiden van assistent accountants.
Het signaleren van bijzonderheden tijdens het verwerken van administraties of opstellen van jaarrekeningen. Sparren met relatiebeheerders over de inrichting van administraties en te verstrekken managementinformatie.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent Accountant

Wij zoeken een assistent-accountant
Opdrachtgever: accountantskantoor in de regio Harderwijk
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: in overleg, mogelijkhede tot Hybride werken.
Uren: 24 tot 32 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: zsm
Taken/opdracht: voorbereiden voor samenstel en samenstelpraktijk.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Zorgadministrateur

Wij zoeken een Zorgadministrateur
Opdrachtgever: Opvang instelling in Brabant
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Oss
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 16 uur per week
Duur: Vervanging zwangerschap
Start: 1-10-2024
Taken/opdracht:
Mutaties verwerken in het cliëntenregister en Care2Declare. De verwerking bestaat uit binnengekomen 'Openstaande Toewijzingen' Aanmeldings- en Plaatsingsberichten FZ'
Cliëntenregister afsluiten, controleren (Tijdschrijven' en 'Controle-productie' in C2D) en declareren.
Retourberichten declaraties verwerken, tijdschrijven in Myneva controleren, aflopende indicaties controleren en trajectbegeleiders hierover informeren, kamerbezetting doorgeven aan de Belastingdienst i.v.m. toeslagen. Briefadressen (post controleren die retour gestuurd mag worden en maandelijks overleg met Burgerzaken).
Harde eis: zorgadministratie ervaring
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Medewerker verhuur / Twello (beperkt remote)

Wij zoeken een Medewerker verhuur / Twello (beperkt remote)
Opdrachtgever: Machine verhuur organisatie in België, Nederland en Duitsland
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Twello
De werkplek van de opdracht is: Hybride
Uren: 32 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: Zsm
Taken/opdracht:
• Administratieve werkzaamheden en facturatie;
• Verwerken en actueel houden van klantgegevens;
• Uitbrengen van offertes en verwerken van opdrachten;
• Verwerken van machinegegevens bij vertrek en terugkomst;
• Beschikbaarheid checken in de diverse depots in België, Nederland en Duitsland;
• Organiseren en plannen van transport (eigen en extern vervoer);
• Plannen van periodiek onderhoud;
• Actie nemen bij storingen (in overleg met onze technische support medewerkers).
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Financial controller

Wij zoeken een interim financial controller
Opdrachtgever: Tuinbouwbedrijf in het Westland
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Westland
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 24 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: zsm
Taken/opdracht:
begeleiding van 1 financieel medewerker
- voorbereiding maandafsluiting
- wekelijkse betalingen
- cash flow forecast bijwerken
- ad-hoc vragen management (oa kostprijs nieuwe producten bepalen)
- goedkeuren van inkoopfacturen (indien binnen finance domein)
- btw aangifte en cbs aangiftes.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent accountant

Wij zoeken een assistent-accountant
Opdrachtgever: administratiekantoor in regio Nijmegen
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: regio Nijmegen
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 16 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: zsm
Taken/opdracht:
Alle fases in de samenstelpraktijk
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent accountant

Wij zoeken een Assistent accountant
Opdrachtgever: middelgroot accountantskantoor in de regio van Nijmegen
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Regio Nijmegen
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 32 uur per week
Duur: 6 maanden met optie verlenging
Start: zsm
Taken/opdracht:
jaarrekeningen samenstellen, tussentijdse cijfers opstellen, (liquiditeits-)prognoses maken en ondernemers ondersteunen bij financiële vraagstukken. Werken met een eigen klantengroep (MKB) en zelf de contacten met je klanten onderhouden.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Interim adviseur inkomensrisico’s (reageren tot en met 16-8)

Wij zoeken een Interim adviseur inkomensrisico's / Amsterdam (beperkt remote) / start zsm / minimaal 32 uur, liever 40 / aantal maanden
Opdrachtgever: Advieskantoor te Amsterdam
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Amsterdam
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 40 uur per week
Duur: enkele maanden
Start: ZSM
Taken/opdracht:
Je ondersteunt ondernemers op cruciale momenten in hun carrière. Klanten waarderen jouw expertise, jouw vermogen om mee te denken, en je doortastendheid als een duidelijke meerwaarde.
Ze voelen dat jouw advies altijd eerlijk en in hun belang is. Daarnaast speel je intern een belangrijke rol door een team van junior collega's te begeleiden in hun ontwikkeling en dit team verder uit te bouwen. Samen met software engineers en product analisten werk je aan betere verzekeringsproducten die beter aansluiten bij de wensen van ondernemers en freelancers.
Advieskantoor vraagt:
• Minimaal een HBO-diploma in bijvoorbeeld Economie, Bedrijfskunde of Finance.
• Sterke communicatieve vaardigheden en een klantgerichte mindset.
• Je hebt minimaal 3-6 jaar ervaring als adviseur, idealiter binnen een assurantiekantoor of bij een van de grotere verzekeringsmaatschappijen.
• Een proactieve houding en zelfstandig kunnen werken.
• Sterke analytische vaardigheden en oog voor detail.
• Zin om in een startup omgeving te werken en snel te kunnen schakelen.
• Een actueel WFT Basis en WFT Inkomen certificaat. WFT Vermogen is een plus.
• Goede beheersing van Engels (je werkt in een internationale omgeving)
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Administratief medewerker

Wij zoeken een administratief medewerker
Opdrachtgever: bedrijf in recycling van hardware in de regio van Nijmegen
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Nijmegen
De werkplek van de opdracht is: Op locatie
Uren: 8 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: z.s.m.
Taken/opdracht:
inboeken van alle facturen, overzichten maken en andere administratieve taken
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Debiteuren administrateur (reageren tot en met 24-8)

Wij zoeken een Debiteuren administrateur in Sevenum bij Venlo
Opdrachtgever: Internationale Organisatie in Sevenum bij Venlo
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Sevenum
De werkplek van de opdracht is: Hybride (2 dagen thuis)
Uren: 40 uur per week
Duur: einde van het jaar
Start: Zsm
Taken/opdracht:
Werkzaamheden bestaan uit de risico's in het debiteurenbestand (DSO) te minimaliseren. Dit betekent dat je zowel schriftelijk als telefonisch communiceert met debiteuren over openstaande facturen. Verder onderhoud je de stamgegevens van klanten. Behandel je verzoeken van klanten en verkoopteams, onderzoek en beantwoord indien nodig complexere vragen, en escaleer complexe problemen. Hieronder vallen ook fouten die optreden en mogelijk tot complicaties kunnen leiden. In dergelijke gevallen is het belangrijk om deze fouten grondig te onderzoeken, de oorzaak ervan te achterhalen en proactief oplossingen te vinden om ze op te lossen.
Profiel:
Je vindt het leuk om nog complexere vragen te onderzoeken en te beantwoorden en staat klanten op een vriendelijke manier te woord. Maar je weet ook resultaat te behalen met openstaande facturen.
3-5 jaar relevante ervaring in een internationale organisatie.
Je hebt uitstekende Engelse vaardigheden. Aangezien veel van onze collega's Duits spreken, zou het ook een voordeel zijn als je ook een goede kennis van het Duits hebt. Affiniteit met cijfers en het vermogen om data te analyseren.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Project Controller Interim (reageren tot en met 28-8)

Wij zoeken een ervaren eindverantwoordelijke projectcontroller
Opdrachtgever: Projectbureau in Ede
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Ede
De werkplek van de opdracht is: Hybride
Uren: 32 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: Zsm
Taken/opdracht:
De hoofdverantwoordelijkheid van de Project Controller is ervoor zorgen dat het Managementteam en de directie financieel grip houden op de projectportefeuille.
Hij of zij is verantwoordelijk voor de P&C-cyclus per project en alle projecten van de organisatie in zijn geheel. Vastlegging hiervan gebeurt grotendeels in Exact Globe.
De project control rol maakt zich onder meer bijzonder door de verschillende financieringsvormen waaronder subsidies die strikte eisen stellen aan de vastlegging en inhoud van de projecten.
De Project Controller werkt nauw samen met de Business Controller, Financial Controller en Team Administratie.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent accountant voor samenstel en fiscale aangiften

Wij zoeken een assistent accountant voor samenstel en fiscale aangiften
Opdrachtgever: middelgroot accountantskantoor in Drenthe
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Drenthe
De werkplek van de opdracht is: Hybride
Uren: 24 tot 32 uur per week
Duur: 6 maanden met optie verlenging naar mogelijk 24 maanden
Start: zsm
Taken/opdracht: naast samenstel en fiscale aangiften ook periodieke rapportages.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Boekhouder (reageren tot en met 30-8-2024)

Wij zoeken een Interim medior-senior boekhouder
Opdrachtgever: Administratiekantoor in Amsterdam
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Amsterdam
De werkplek van de opdracht is: Op locatie
Uren: 40 uur per week
Duur: Aantal maanden
Start: Zsm
Taken/opdracht:
Ben jij klaar om een sleutelrol te spelen in het financiële succes van je klanten? Als boekhouder krijg
je de verantwoordelijkheid over je eigen klantenportefeuille, waar jouw expertise en inzicht direct bijdragen aan hun groei en optimalisatie. Stel je voor dat je betrokken bent bij het samenstellen, bespreken en reviewen van zowel reguliere als complexe jaarrekeningen. Jouw scherpe oog voor detail helpt je om adviesmogelijkheden te signaleren door tussentijdse cijfers te analyseren en klanten te adviseren over boekhoud-optimalisatie en automatiseringsprocessen. Daarnaast zorg je voor een vlekkeloze afhandeling van Btw-aangiften.
Wil jij daarnaast jouw leiderschapskwaliteiten inzetten om junior collega's te begeleiden en te ondersteunen? In deze functie werk je nauw samen met onze financiële adviseurs, waarbij je niet alleen je expertise deelt, maar ook bijdraagt aan continue verbetering en innovatie binnen je vakgebied.
Je wordt een onmisbare schakel in het succes van je team én je klanten. Ben je er klaar voor om jouw financiële kennis en ervaring in te zetten voor maximale impact? Grijp deze kans en groei mee met onze organisatie, terwijl je je klanten helpt om hun financiële doelen te bereiken.
Wie zoeken wij?
• Een afgeronde HBO/WO in Bedrijfseconomie, Accountancy of SPD.
• Minimaal 5 jaar relevante ervaring bij een accountants- of administratiekantoor.
• Uitgebreide kennis van de RJ-richtlijnen is een pré.
• Deskundigheid in je vakgebied met hoge kwaliteitsstandaarden.
• Klantgerichte, proactieve en pragmatische instelling.
• Diepgaand cijfermatig inzicht.
• Ervaring met Exact is een pré.
• Ervaring met werken onder tijdsdruk en tijdregistratie.
• Sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Interim financial controller (aanmelden tot en met 2-9)

Wij zoeken een Interim financial controller
Opdrachtgever: Internationale organisatie in Tiel
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Tiel
De werkplek van de opdracht is: Remote
Uren: 40 uur per week
Duur: Aantal maanden
Start: ZSM
Taken/opdracht:
Als financial controller ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie en zakelijke ondersteuning van de verkoopentiteiten (gevestigd in verschillende landen). Vloeiend in het Engels, zowel mondeling als schriftelijk is een vereiste. De financial controller maakt deel uit van het groepscontrolling team en rapporteert aan de Group Controller.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Audit medewerker WMO

Wij zoeken een Audit medewerker met name voor WMO
Opdrachtgever: Accountantsbureau in Arnhem
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Arnhem
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 8 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: Zsm
Taken/opdracht: Als auditor Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning) voer je in opdracht van gemeenten toezicht (audits) uit op organisaties in onze regio die maatschappelijke ondersteuning bieden.
Het doel van dit kwaliteitstoezicht is het bewaken en optimaliseren van de kwaliteit en veiligheid van de voorzieningen, denk hierbij aan ambulante ondersteuning, dagbesteding, beschermd/begeleid wonen en hulp bij het huishouden.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Administratief medewerker

Wij zoeken een administratief medewerker
Opdrachtgever: bedrijf in toevoegmaterialen
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Arnhem
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 24 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: zsm
Taken/opdracht:
administratief medewerker voor een bedrijf in de regio Arnhem in toevoegmaterialen voor 2 a 3 dagen per week dat met King software werkt.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Salarisadministrateur bij een accountantskantoor

Wij zoeken een salarisadministrateur
Opdrachtgever: middelgroot accountantskantoor met meerdere vestigingen in Brabant
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Noord-Brabant
De werkplek van de opdracht is: Op locatie
Uren: 8 uur per week
Duur: minimaal 3 maanden
Start: zsm
Taken/opdracht:
Salarisadministratie voor klanten, maandelijkse mutaties, accountants en pensioenfondsen informeren, jaarafsluiting salarisadministratie voorbereiden. Opleiding: minimaal een afgerond mbo/hbo-opleiding, bij voorkeur aangevuld met PDL.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Accountant (Ingevuld)

Wij zoeken een Accountant bij een grote internationale speler
Opdrachtgever: Producent van promotionele producten
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Zuid-Nederland
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 32 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: z.s.m.
Verantwoordelijkheden:
- Balans en P&L voor diverse juridische entiteiten volgens US GAAP maken
- Opstellen van Liquiditeitsoverzichten in verschillende valuta,
- compliance met sox 404
- Opstellen van rapportage conform Dutch GAAP,
- verbetering van financieel-administratieve processen.
Activiteiten:
- periodieke rapportages (50%)
- loonadministratie (15%)
- verantwoordelijk voor aanlevering van statistische gegevens, lokale boekhoudprocessen implementeren en verbetervoorstellen voor bedrijfssystemen maken (35%)
Vereisten:
- Opleiding: Bachelor of Master in accounting & control of Master in economie.
- ERP SAP, Excel advanced, Local GAAPs, US GAAP, Sox, Webapplicaties, Blackline, Workiva etc.
- Talen: Nederlands, Engels
sr. accountant Code: ACCPR3,.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Crediteuren administrateur

Wij zoeken een Interim Crediteuren administrateur in Zaltbommel
Opdrachtgever: Snelgroeiende organisatie in de dienstverlening
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Zaltbommel
De werkplek van de opdracht is: beperkt remote
Uren: 24 uur per week
Duur: tot de administratie op orde is
Start: Zsm
Taken/opdracht:
Onze opdrachtgever kampt door uitval op de afdeling met flinke achterstanden en is dus op zoek naar tijdelijke versterking. Ervaring met Exact Globe.
Wegwerken van achterstanden met inkoopfacturen. Administratie op orde brengen.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent-accountant (Ingevuld)

Wij zijn op zoek naar een assistent-accountant of beginnend accountant (interim)
32 uur per week
locatie Veenendaal.
Ondersteunt bij het uitvoeren en controleren van de financiële administratie en boekhoudkundige werkzaamheden van de klanten van de opdrachtgever.
Naast het controleren, stel je in vele gevallen ook de jaarrekening op en ondersteunt je bij fiscale taken.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent-accountant

2024-00079
Wij zoeken een assistent-accountant
Opdrachtgever: middelgroot accountantskantoor in de regio
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: regio Veenendaal
De werkplek van de opdracht is: Op locatie
Uren: 24 tot 32 uur per week
Duur: 6 maanden
Start: zsm
Taken/opdracht:
Met name jaarrekeningen en omzet- en BTW-aangiftes maken
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Administratief Medewerker (Ingevuld)

Wij zoeken een administratief medewerker
Opdrachtgever: bedrijf in de regio Zwolle
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Zwolle
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 24 tot 32 uur per week
Duur: minimaal 5 maanden
Start: 01-09-2024
Taken/opdracht:
- Controleren voortgang maandafsluiting en ondersteunen collega's daarbij;
- Financieel beheer van tussenrekeningen, balansgedeelte en checken btw-aangifte;
- Meedraaien in verbetertrajecten;
- Medewerkers coachen en sparringspartner zijn;
- Zelf bijspringen daar waar de druk het hoogst is (handen uit de mouwen steken)
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent administrateur (Ingevuld)

Wij zoeken een Assistent administrateur met Exact online kennis
Opdrachtgever: reparateur van elektronica
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Mijdrecht
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 32 tot 40 per week
Duur: 5 maanden
Start: 22-7-2024
Taken/opdracht:
Boeken van banken, loonjournaalposten en andere administratieve werkzaamheden.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Interim debiteuren administrateur

Wij zoeken een Interim debiteuren administrateur / Zaltbommel (beperkt remote)
Opdrachtgever: Snelgroeiende organisatie in leermogelijkheden
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Zaltbommel
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: minimaal 24 uur per week
Tarief: € 50,- tot € 55,- p/u.
Duur: 2 maanden
Start: Zsm
Taken/opdracht: Opstellen en boeken van verkoopfacturen. Wegwerken van achterstanden. Debiteurenbeheer. Software: Exact Globe (zeer wenselijk)
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Business controller (Ingevuld)

Wij zoeken een business controller
Opdrachtgever: omgevingsdienst Oost Nederland
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Oost Nederland
De werkplek van de opdracht is: Op locatie
Uren: 16 uur per week
Duur: minimaal 6 maanden met optie verlenging
Start: zsm
Taken/opdracht: periodiek directie adviseren, beter inzicht in kosten genereren, Afas en Power BI verder optimaliseren.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent-accountant

Wij zoeken een assistent-accountant
Opdrachtgever: van Herpt & Partners in Helvoirt
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Helvoirt
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 24 uur per week
Duur: 6 maanden met optie verlenging
Start: Mei of juni
Taken/opdracht: jaarcijfers samenstellen, voorbereiden van samenstelling, rapportages maken
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent-accountant (Ingevuld)

Wij zoeken een assistent-accountant
Opdrachtgever: Accountantskantoor in Arnhem
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Op kantoor en bij klanten
De werkplek van de opdracht is: Hybride
Uren: 8 uur per week
Duur: 3 maanden met optie verlenging van 3 maanden
Start: ZSM
Taken/opdracht: alle voorkomende werkzaamheden van een assistent accountant
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

R2R manager voor Grolsch (Ingevuld)

Wij zoeken een R2R manager voor Grolsch
Opdrachtgever: Grolsch Bierbrouwerij (Asahi Group Holdings)
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Enschede
De werkplek van de opdracht is: Hybride
Uren: 36 per week
Duur: 6 maanden
Start: Zsm
Taken/opdracht: Als R2R manager geef je leiding aan 2 GL-accountants en 1 Reporting specialist.
De taken hebben betrekking op de rol binnen ABS (Asahi Business Systems), de shared services organization in Praag. Kennis van IFRS 16 is een eis.
Deze kennis is in eerste instantie vooral nodig voor de huidige finance organisatie bij Grolsch Enschede; de verantwoorde persoon vertrekt binnenkort en haar taken dienen overgenomen te worden.
Dit is geen fulltime functie en zal gecombineerd worden met de ABS-werkzaamheden.
De ABS-werkzaamheden zullen vooral bestaan uit meekijken/ vormgeven en aanmaak van visuals, SOPs, etc. Verdere specificaties betreffende deze opdracht zijn:
- Nederlandse taalvaardigheid,
- Nederlandse wettelijke kennis,
- GL-kennis (afsluiten/intercompany/journaalpost),
- Ervaring in leidinggeven aan personeel,
- Ervaring met transitie/schrijven van SOP/werkinstructies.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Assistent accountant bij een middelgroot kantoor (Ingevuld)

Wij zoeken een Assistent accountant bij een middelgroot kantoor
Opdrachtgever: middelgroot accountantskantoor met 4 vestigingen in de regio Apeldoorn
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: in overleg
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 24 tot 32 uur per week
Duur: 6 maanden met optie verlenging
Start: z.s.m.
Taken/opdracht: met name samenstel en daarnaast alle voorkomende werkzaamheden van een assistent accountant.
Ja, ik heb interesse in deze opdracht

Business controller

Wij zoeken een business controller
Opdrachtgever: recreatieparken inclusief restaurants in Noord-Limburg
Soort opdracht: Interim
Werklocatie: Noord-Limburg
De werkplek van de opdracht is: In overleg
Uren: 16 uur per week
Duur: 12 maanden
Start: zsm
Taken/opdracht:
rapportages en analyses maken en vervolgens bespreken met de eigenaren en andere stakeholders.
Daarnaast; strategieën bepalen en doornemen
Ja, ik heb interesse in deze opdracht